Herke » Nieuws » Klanttevredenheidsonderzoek: Resultaten waar we trots op zijn

Klanttevredenheidsonderzoek: Resultaten waar we trots op zijn

2018-07-20T09:24:59+00:00

Begin november ontvingen onze klanten een klanttevredenheidsonderzoek en vroegen wij naar hun mening over Herke ICT Group. Wij wilden graag weten of we aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en hoe tevreden zij over ons zijn. Met de gegeven feedback waren wij erg blij, want alleen zo kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren. De belangrijkste resultaten vind je hieronder. 

Resultaten waar we trots op zijn

Op de vraag in welke mate onze klanten Herke ICT Goup zouden aanbevelen, geeft ruim 72% aan dit zeer waarschijnlijk tot zeker te doen. Vervolgens vroegen wij om de mening over de accountmanager. Meer dan 80% geeft aan tevreden tot zeer tevreden zijn over hun accountmanager. Klanten waardeerden de accountmanager op de punten telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via de e-mail, nakomen van de afspraken, kwaliteit van de dienstverlening en in het meedenken in de behoeften. De Servicedesk scoorde zeer hoog. Dik 90% geeft aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over de telefonische bereikbaarheid, de technische kennis, de snelheid van terugkoppeling en het nakomen van de afspraken van onze Servicedesk. Resultaten waar wij trots op zijn.

Ruimte voor verbetering

Natuurlijk blijft er altijd ruimte voor verbetering. Zo ambiëren wij een hogere score op de mate waarin klanten ons aanbevelen. Hiervoor gebruiken wij de gegeven feedback. Ook gaan wij met de gegeven input voor onze nieuwsbrief aan de slag, zodat deze nog beter aansluit op de behoeften. Op het gebied van de gebruikerservaring met SharePoint kunnen wij nog zeker stappen maken. De eerste stap hebben wij al gezet. Zo zijn we gestart met het geven van gebruikerstrainingen.

Meer informatie

Heb je vragen over dit klanttevredenheidsonderzoek of wil je meer informatie over de SharePoint gebruikerstrainingen? Neem dan contact met ons op.