Dynamics 3652018-07-20T07:33:53+00:00

Microsoft Dynamics 365 wordt als totaaloplossing in de Cloud aangeboden waarbij je modulair afneemt wát je nodig hebt, op het moment dát je het nodig hebt. Grootschalige, kostbare en langdurige ERP- & CRM-trajecten behoren tot het verleden. Het grote voordeel is dat je klein kunt beginnen, snel resultaten kunt behalen en alleen hoeft te betalen voor dat wat je nodig hebt aan functionaliteit.

Optimaal communiceren met je klant

Hoe goed ken jij jouw klanten? Met Microsoft Dynamics 365 beschik je altijd en overal op een vertrouwde en veilige wijze over alle klantgegevens op één plek. Door de combinatie van Microsoft Dynamics CRM en Microsoft Dynamics NAV krijg je snel inzicht in belangrijke trends, resultaten en nieuwe ontwikkelingen. Hierdoor werken jij en je medewerkers nog efficiënter en productiever. Denk bij voorbeeld aan de mogelijkheid wanneer je een mail van een klant opent. Je krijgt alle betreffende klantgegevens en klantinteracties direct in beeld. Dit maakt optimale communicatie met de klant mogelijk.

Communiceren met je klant
Verbind gestructureerde workflows

Verbind gestructureerde workflows met ongestructureerde taken

Dynamics 365 integreert naadloos met zowel Office 365 als SharePoint en verbindt de gestructureerde workflow van zakelijke apps met ongestructureerde taken op gebied van productiviteit en samenwerking. Zo kent Microsoft Dynamics 365 apps op gebied van bijvoorbeeld marketing, sales, projectservice en customerservice. De apps staan in de Cloud en zijn op mobiele devices – ook offline – beschikbaar.

Herke ICT Group en Dynamics 365

Wij hebben jarenlange ervaring met het implementeren van business-oplossingen. Door de inzet van Microsoft Dynamics 365 helpen we onze klanten hun financiële, sales- en serviceprocessen onder controle te krijgen en te verbeteren. Volledig inzicht in je relatiebeheer. Betaalbaar, laagdrempelig en snel in te zetten voor zowel kleine als grote organisaties. Met Dynamics 365 verhoog je je salesproductiviteit en ben je je klanten beter van dienst. Bij jou staat toch ook de klant centraal?

Afspraak maken