Je bent hier:

Samenwerken met klanten en partners

Werk digitaal samen, communiceer en deel projectgerelateerde informatie met alle betrokkenen.

Samenwerken met klanten en partners

De Portal functionaliteiten uit onze Digital Cloud Suite maken het kinderlijk eenvoudig om digitaal met al jouw contacten samen te werken en te communiceren. Zo hebben alle betrokkenen altijd inzicht in de meest actuele projectinformatie en documentatie.

Online kopersbegeleiding 

Kopers krijgen via de Portal online toegang tot alle informatie over hun nieuwe woning. Hier kan een koper eenvoudig afspraken plannen, woningopties kiezen, digitaal ondertekenen en communiceren met de kopersbegeleider. Dit werkt naadloos samen met de xRM en ERP oplossingen uit onze Digital Cloud Suite. 

Kopersbegeleiding in Portal
Documenten goedkeuren op de telefoon

Centraal documenten beheren en delen

Vanuit de cloud altijd en overal werken met de meest actuele versie van een document zorgt voor een optimale en efficiënte samenwerking. Met collega’s én met partners in de keten. Bepaal zelf welke documenten voor welke klanten of partners inzichtelijk zijn, beheer eenvoudig de rechten hiervan en verzend goedkeuringsverzoeken naar beoordelaars voor een snel eindresultaat.  

Een digitale werkmap voor projecten

Werk vanuit de digitale werkmap samen met onderaannemers aan projecten. Maak afspraken, deel opgeslagen documenten en bied inzicht in belangrijke informatie, zodat alle betrokkenen op de hoogte blijven van jouw project. Hier deel je ook werkbonnen met onderaannemers, zonder dat zij hoeven in te loggen op jouw systeem. 

Digitale werkmap in Portal
Werkbon in App op mobiel

Inzicht in aanvragen & werkbonnen 

Wees transparant en geef jouw opdrachtgever realtime inzicht in de status van aanvragen of werkbonnen. Via deze module kan jouw opdrachtgever direct zien welke herstelacties zijn uitgevoerd en op welke objecten deze betrekking hebben.