Blogs2018-11-16T08:22:57+00:00

6 manieren om tijd te besparen met Office 365

5 juni 2019|Blog|

Ruim 1,2 miljard mensen hebben weleens met Office 365 gewerkt. We kennen allemaal Word, Excel, Outlook en PowerPoint. Maar er is nog veel meer mogelijk met Office 365. Lees in deze blog hoe je Office 365 kunt inzetten in zes kritieke gebieden van je bedrijf: mobiliteit, teamwork, communicatie, productiviteit, beveiliging en inzichten.

7 redenen om met Microsoft Teams aan de slag te gaan

8 mei 2019|Blog|

Microsoft Teams is een werkruimte met geïntegreerde chatfunctie in Office 365. Deze dienst maakt het mogelijk om nog efficiënter samen te werken in teams en projecten. Maar waarom zou je Microsoft Teams gebruiken en niet Yammer, Slack, Skype for Business of Office 365 Groups? Khosrou Golzad, SharePoint consultant bij Herke ICT Group, deelt in deze blog zijn ervaringen.

12 werkstromen die je productiviteit verbeteren

27 maart 2019|Blog|

Routinetaken. Leuk zijn ze niet, maar je ontkomt er niet aan. Of wel? Met Microsoft Flow kun je al die zich steeds herhalende taken automatiseren, zonder ook maar één teken code te gebruiken. Zo hou je tijd over om te doen waar je goed in bent en waarin jij het verschil in kunt maken.

Digitale transformatie; de thema’s, de uitdagingen en de tools

13 maart 2019|Blog|

Digitale technologie en constante innovatie veranderen de manier waarop de wereld werkt. De werkplek van morgen is gepersonaliseerd, gedecentraliseerd terwijl tegelijkertijd iedereen met elkaar verbonden is. Nieuwsgierig hoe die moderne werkplek er in de praktijk uitziet? Lees hierover in onze blog.

De moderne werkplek; hoe werkt dat in de praktijk?

27 februari 2019|Blog|

Onze werkplek verandert; daarin schreven we al in onze vorige blog. Iedereen heeft het over de moderne werkplek. Maar wat is die moderne werkplek en hoe ziet dat eruit in de praktijk? Een flexibele, werknemersgerichte organisatie Microsoft omschrijft de [...]

Load More Posts